Instagram

poniedziałek, 22 lipca 2013

Dobra i zla wiadomosc.

Mam dla was dwie dobre wiadomosci i jedna zla. Moze zaczne od dobrych ;) Pierwsza jest taka, ze mamy juz 4000 wyswietlen i bardzo wam za to dziekuje. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy. Tylko szkoda ze nie komentujecie. Ale to nic. Wierze ze pewnego dnia bedzie tu nas o wiele wiecej niz do tej pory. ;* Druga wiadomoscia jest to ze naprawilam telefoni moge znowu zaczac prowadzic moj blog i pisać nowe rozdziały ;* tylko jak to powiedzieć jest jeden malutki problem. No wlasnie pora na zla wiadomosc. :( Niestety skasowal mi sie moj notatnik z moimi opowiadaniami ;( I nie mam z czego czerpac rozdzialow. Ale postaram sie jeszce raz je napisac i w jak naszybciej je dodac. To tyle na dzisiaj jutro cos jeszcze napisze. Ps. Jak tam emocje po premierze nowego teledysku? U mnie Swietnie :* Słucham cały czas i nie moge przestać <3

Brak komentarzy: