Instagram

czwartek, 18 kwietnia 2013

30# Niall cz. 13

Tak dzis na dobranoc.

Milej lektury :*

--------------------------------------------

- Jak to sobie wyobrazacie!? - tym razem ty zapytalas.
- Cos nie tak? Myslalem, ze sie ucieszysz. - zdziwil sie Horan.
- Ciesze sie kochanie, ale.. - przerwala ci Kasia.
- Ale z dziecmi, czy wy to dobrze przemysleliscie?
- No i co, ze dzieci? - zdziwili sie chlopcy.
- Jak to co? Nie wolno tak dzieci szwedac po calym swiecie. - tlumaczylas.
- A to dla czego? - pytali mezczyzni.
- Bo dzieci potrzebuja milosci i spokoju, a nie halasu. - Gabi
- Ale dzieci tez potrzebuja dwojga rodzicow, a nie jednego. - dodal Niall.
- Macie racje, ale sie jeszcze zastanowimy.
Rebecca zaczela plakac wiec Kasia wziela ja na rece.
- Ci.. Cichutko..- szeptala do malutkiego uszka, ale ona dalej plakala.
- Jestes glodna? Zaraz wracam.
Kasia poszla do sypialni nakarmic ja, a my usiedlismy przed telewizorem i zaczelismy ogladac film. Malutka dalej plakala. Matka zeszla z nia z gory i powiedziala.
- Zayn chodz ja uspic. - Kasia.
- Daj mi ja. - podszedl pod zone.
Wziol ja na rece i zaczal cos mowic do niej szeptem. Dziecko natychmiast usichlo, zaczelo sie smial i rozgladac po mieszkaniu.
- Nie wiem jak ty to robisz. - pocalowala go w usta.
- Mam swoje sposoby. - usmiechnal sie.
- Kiedy Niall moze przyjsc do ciebie na praktyki? - zapytalas.
- Kiedy bedzie mial czas. - zasmial sie.
- Ale ja mowie na serio.
- Jak to? - zdziwil sie bladyn.
- Jak mamy podrozowac razem z wami to musisz sie poduczyc. - usmiechnelas sie do niego.
- Naprawde kochanie? - nie wierzyl.
- Tak. Bede jezdzic z toba. - przyblizylas sie do niego, a on cie czule pocalowal.
- A ty Kasiu? - zapytal Malik.
- Jesli Gabi jedzie to ja tez. - oznajmila.
Wszyscy sie calowali, a mala Rebecca Malik zaczela sie smiac.
- Malutka dlaczego nie chcesz isc spac? - zapytal tata.
- Sproboje ja uspic. - wziela dziewczynke na rece i poszla do gory.
- Ej macie cos do jedzenia? - zapytalas.
- A co chcesz? Salatke, ciastka, kanapki? - wymienial Zayn.
- Saladke. - powiedzialas.
- Ciastka. - dodal bladyn.
Zayn poszedl do kuchni i przyniosl nasze zamowienie.
- Dziekuje. - podziekowalas.
- Mm.. Jakie dobre. - rozkoszowal sie Niall.
Zayn usiadl kolo nas, a za chwile dolonczyla Kasia.
- Mala spi. Co ogladamy? - zapytala.
- Moze... - przerwal ci Horan.
- Moze " the ring " - zaproponowal.
- Co to za film? - zapytal brunet.
- Horror. - oznajmil.
- Jestem za. - zgodzil sie Malik.
- Nie ja nie ogladam. - sprzeciwilas sie.
- Dlaczego kochanie? - zapytal Niall.
- Bo to moze zle wplynac na dziecko. - wyjasnilas.
- Nie martw sie. Ja jak bylam w ciazy to ogladalam i nic sie nie stalo. - pocieszala.
- No dobrze to wlaczcie.
Film sie zaczal, a ty przytulilas sie do meza. To samo zrobila Kasia tylko jeszcze usiadla Zaynowi na kolanach.

* 2 godziny pozniej.

Film sie skonczyl.
- Jeju jak pozno. Niall musimy sie zbierac. - zlapalas reke meza.
- Zasiedzielismy sie. Jutro wy przyjdzcie. - wstal z sofy.
- Albo, pojdziemy na miasto. Co wy na to? - zaproponowalas.
- Jestem za, a ty kochanie? - zapytala Zayna.
- Tak. No to moze obiad na miescie? - zaproponowal.
- Ok no to jestesmy umuwieni. Dobranoc. - pozegnal sie Bladyn.
- Do jutra. - pozegnali sie Malikowie.
- Pa. - wyszliscie z mieszkania i weszliscie do samochodu.

* 3 godziny pozniej.

- Niall obudz sie. Kochanie przynies mi cos do jedzenia. - budzilas spiacego Horana.
- Ej spiochu. Wstawaj. - krzyknelas.
- Niall do cholery. Obudz sie. - zlapalas go za reke.
- Dlaczego nie spisz? - zapytal zaspanym glosem swiecac swiatlo.
- No wrescie sie obudziles. Jestem glodna. - usmiechnelas sie.
- Juz ide. - wstal z lozka i wyszedl z sypialni.
- Kochanie co tak dlugo!? - niecierplilas sie.
- Juz jestem. - podal ci tace z jedzeniem i polozyl sie na lozku.
- Kochanie, a sok?
- yhy. - wymruczal.
- Co? Idz jeszcze po sok. Prosze. - pocalowalas go w policzek.
- yhy. - poszedl do kuchni.
- Dziekuje kochanie. - pocalowaliscie sie.
Niall ponownie sie polozyl, a ty zaczelas jesc.
- Kochanie?!
- Co? - warknal.
- Czy moglbys...

--------------------------------------------

Czytasz=komentarz :)

Milej nocy <3

2 komentarze:

julia1120 pisze...

Kiedy dodacie kolejną część z Zayn'em?xx

Malikowa pisze...

Postaram sie jutro dodac, albo dzis wieczorem <3
Pozdrawiam ;*