Instagram

piątek, 26 kwietnia 2013

Aaaaaa.....

Nie wiem co mam o tym myslec :/
Mi sie wydaje, ze Lary nie isnieje, a wam jak sie wydaje?
Kiedys siedzialam sobie na twetterze, a tam jakas dziewczyna wyslala komus lika na bloga, gdzie sa dowody na to, ze Lary istnieje. To z ciekawosci tam weszlam.
Przeczytalam calutkie i wydaje mi sie, ze to nie jest prawda, ale nie ktore sa naprawde potwierdzeniem tego. Jak Louis moglby byc z Harrym! Przeciesz oni sie sa gejami, przeciesz oni maja dziewczyny ( Harry narazie nie ma) Nie moge nawet tego sobie wyobrazic. ZAL i LOL ;)
Jak chcecie sprawdzic to macie link do tego bloga:

http://blogoonedirectionbloganki.blogspot.com/2012/12/wazne.html?m=1

Ale i tak w to nie wierze, nie wiem co mam o tym myslec. Nawet nie chce. X-(
A wy co o tym sadzicie?

--------------------------------------------

Jak by bylo to prawda to jak byscie zareagowali?
A napewno bym sie z tym pogodzila, bo przeciesz jestem ich fanka i nie mam prawa ich osadac.
Kocham ich tacy jacy sa<3
Kocham was 1D <3

Czytasz=komentarz.

Brak komentarzy: